کارشناسان نگران نرخ فروش خودروهای الکتریکی آهسته راه رفتن هستند
페이지 정보
작성자 Trisha Trent 댓글 0건 조회 57회 작성일 24-10-07 04:44본문
فروش خودروهای برقی باتری دار کمتر از آن چیزی است که خودروسازان امیدوار بودند، اما کارشناسان صنعت می گویند ... [+] آنها با توجه به هزینه، عوامل فرهنگی و زیرساخت، تقریباً با نرخ مناسبی به فروش می رسند.
getty ارزیابیهای دقیق فروش خودروهای برقی با باتری از نرمافزار تا معنایی، هذلگویی تا بدبینی، ثابت اما کندتر است. به عبارت دیگر، بستگی به این دارد که از چه کسی بپرسید و از چه منظری به آب و هوا برای تغییر پیشرانه نگاه می کنند.
اما به نظر می رسد که این کلمه، کندتر، یک مخرج مشترک است، حتی زمانی که با مخالف مستقیم آن استفاده شود.
پذیرش EV در حال رشد است اما با سرعت کمتر. الیزابت کریر، نایب رئیس بخش خودروهای الکتریکی در J.D. Power، در گزارشی که در 26 جولای منتشر شد، نوشت: در حالی که فروش خردهفروشی در بخش ممتاز 13 درصد کاهش یافته است - ناشی از کاهش 22 درصدی تسلا - بخش بازار انبوه 63 درصد افزایش یافته است. این در درجه اول به دلیل افزایش در دسترس بودن محصول است زیرا درصد خریداران اصلی که جایگزین های برقی مناسب دارند از 38 درصد در ژانویه به 56 درصد افزایش یافته است.
افت فروش در تسلا، رهبر بازار خودروهای برقی، همچنین توسط تحلیلگر برتر اعداد در سایت تحقیقات و فروش خودرو CarGurus.com به عنوان یک عامل کلیدی در این دیدگاه که فروش کندتر به نظر می رسد، حتی اگر اینطور نباشد، ذکر می کند.
کوین رابرتز، مدیر بینش و تجزیه و تحلیل صنعت در وب سایت بازاریابی خودرو CarGurus.com
CarGurus «اگر در بازار کاهشی وجود داشته باشد، این کاهش سرعت در تسلا است، شما شاهد کاهش سرعت در خردهفروشی نیستید. کوین رابرتز، مدیر بینش و تحلیل صنعت CarGurus، در مصاحبه ای گفت: هنوز در حال رشد است. اما این به دلیل این واقعیت است که بسیاری از OEM های خرده فروشی هنوز تعداد زیادی مدل جدید را وارد بازار می کنند. بنابراین، ما شاهد افزایش فروش خردهفروشیهای خودروهای برقی جدید هستیم، اما با نرخی پایینتر از آنچه تولیدکنندگان پیشبینی کرده بودند، افزایش مییابند.
در واقع، خودروسازانی مانند شرکت جنرال موتورز و شرکت فورد موتور که در مورد تغییر کامل از خودروهای موتور احتراق داخلی-ICE- به خودروهایی که با باتری کار میکنند بسیار خوشبین بودند، محصول و برنامههای تولید EV خود را متوقف کردند.
چی شد؟
مدیر بازرگانی شرکت مشاوره خرید و ادغام نمایندگیهای خودرو، دیو کانتین گروپ، میگوید که این ترکیبی از اشتیاق و انتظارات غیرواقعبینانه بود و به ورزشی اشاره کرد که در نسخه فعلی المپیک وجود ندارد.
آنها اساساً گفتند، خوب، می دانید چیست؟ ما بالای اسکی بودیم. ما دیگر این کار را نمی کنیم. برایان گوردون در مصاحبه ای گفت: ما مسیر خود را تغییر خواهیم داد. "این نشانه مدیریت واقعا قوی است که گاهی اوقات شما اشتباه می کنید، اما باید زیرک و انعطاف پذیر باشید و باید برای ایجاد تغییرات آماده باشید."
گروه Cantin، همراه با Kaiser Associates، روز دوشنبه گزارشی را منتشر کرد که هدف از آن خنثی کردن هر گونه صحبتی است که نشان میدهد پذیرش خودروهای الکتریکی در ایالات متحده بسیار کند است، "خودروهای الکتریکی خوب خواهند بود."
این سازمان بحث درباره ارقام ناامید کننده را به دلیل "انتظارات پوچ ایجاد شده توسط تولید کنندگان و تبلیغات در رسانه ها" عنوان کرد.
«آنچه میبینیم یک روند پذیرش کاملاً عادی برای چیزی است که جدید است. بنابراین این صنعتی است که اساساً به مدت 100 سال تغییراتی از همان نوع محصول داشته است." بنابراین آنچه که ما می بینیم بیشتر بازنشانی انتظارات در مقابل تغییر تقاضا است.
با این حال، اعداد چیزهای شگفت انگیزی هستند، زیرا می توانند داستان های مختلفی را بیان کنند، و اغلب چیزها را در زمینه های وسیع تری قرار می دهند.
به عنوان مثال، بر اساس گزارش بینش صنعت ژوئن Cars.com، تقاضا برای خودروهای الکتریکی از سال 2019 تا 930 درصد افزایش یافته است.
علاوه بر این، در این گزارش آمده است:
* عرضه خودروهای برقی جدید از سال 2019 825 درصد افزایش یافته است
* قیمت خودروهای الکتریکی جدید و کارکرده به ترتیب 56 و 47 درصد از سال 2019 افزایش یافته است.
* موجودی جدید خودروهای برقی از ژانویه تا ژوئن نسبت به سال گذشته بیش از 50 درصد افزایش یافته است.
* موجودی و تقاضای خودروهای مستعمل به ترتیب 493 و 31 درصد از سال 2019 افزایش یافته است.
اینها همه اعداد بزرگی در یک دوره پنج ساله هستند، اما فروش خودروهای برقی احتمالاً در نیم دهه آینده به کجا خواهد رسید؟
خوب، اگر رشدی وجود داشته باشد، احتمالاً از Baby Boomer یا حتی Gen Xers حاصل نخواهد شد.
ما اخیراً یک نظرسنجی انجام دادیم که نشان داد 44٪ از Gen Z و 42٪ از Millennials به فکر خرید یک خودروی الکتریکی برای وسیله نقلیه بعدی خود هستند. ربکا لیندلند، مدیر ارشد دادهها و بینشهای صنعت در Cars، گفت: اکنون، این در تضاد مستقیم با زمانی است که Gen X را میبینیم که 31 درصد است و فقط 17 درصد از بومرزها به فکر خرید یک خودروی الکتریکی برای خودروی بعدی خود هستند. شرکت مادر کام Cars Commerce در مصاحبه ای.
چیزی که باعث میشود خریداران بیشتر مشعلهای سوخت خود را به خاطر کالسکههای باتری رها نکنند، همان دو دلیلی است که اغلب در نظرسنجیهای مصرفکننده به آن اشاره میشود - اضطراب محدوده و قیمت.
اما از آنجایی که فروش خودروهای برقی جدید به لطف تخفیفها و مدلهای جدید افزایش مییابد، عرضه خودروهای برقی دست دوم مقرونبهصرفهتر در حال افزایش است که منجر به کاهش قیمتها میشود.
به گفته رابرتز CarGurus، که نشان می دهد نگرانی ها در مورد برد باتری در واقع به افزایش قیمت خودرو کمک می کند، در واقع، قیمت خودروهای برقی کارکرده نسبت به سال گذشته 11 درصد کاهش یافته است.
ما احتمالاً میتوانیم باتریهای کوچکتری را به بازار عرضه کنیم و خودروهای مقرونبهصرفهتری را سریعتر به بازار عرضه کنیم. اما از آنجایی که مصرف کنندگان به قدری روی برد متمرکز هستند که واقعاً به نوعی خودروسازان را مجبور به ساخت این باتری های بزرگتر می کند، که آنها را گران تر می کند یا سود آنها را کاهش می دهد.
اوه، یک چیز دیگر، لیندلند یادداشت می کند.
هم در ایالات متحده و هم در سطح جهانی باید روی زیرساخت ها کار کنیم. این شماره یک است.» خودروهای برقی در حال حاضر راهحلی بهتر یا راحتتر از خودروهای موتور احتراق داخلی برای مصرفکننده نیست و مردم مایل به استفاده از راحتی هستند. به همین دلیل است که همه گوشی خود را دوست دارند. خیلی راحت شما همه چیز را اینجا دارید و مطمئناً بهتر از تلفن ثابت است.»
با در نظر گرفتن تمام این موارد، هیبریدی ها در میان مصرف کنندگانی که می خواهند مصرف سوخت را کاهش دهند اما نمی خواهند جهش کاملی به سمت خودروهای برقی باتری دار داشته باشند، محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.
لیندلند گفت: «ما خودروهای هیبریدی را بهعنوان پلهای میبینیم، به ویژه در آینده که خودروهای گازسوز کنار گذاشته میشوند.
حذف تدریجی؟ به صورت کامل؟ شاید یک روز در حالی که پذیرش EV با سرعتی که لیندلند توصیف می کند با استفاده از این کلمه دوباره در حال رشد است - "این یک رشد آهسته و پیوسته است."
من را در توییتر دنبال کنید. اد گارستن به دنبال من از سال 1989 صنعت خودرو را پوشش میدهم، ابتدا بهعنوان رئیس دفتر سیانان دیترویت، سپس بهعنوان نویسنده ملی خودرو برای آسوشیتدپرس، جنرال موتورز نویسندهای را در اخبار دیترویت و گزارشگر ویدیویی در اخبار خودروسازی شکست داد. من همچنین تیم ارتباطات دیجیتال فیات کرایسلر را تأسیس کردم و در مفهوم "روزنامهنگاری شرکتی" پیشگام شدم که در آن شرکتها داستانهای خود را با استفاده از رسانههای اجتماعی، ویدئو و پخشهای اینترنتی بیان میکنند. ما از آن روشها استفاده کردیم تا به مردم آمریکا بفروشیم که چرا گروه LLC کرایسلر آن زمان ارزش نجات را داشت. اولین مصاحبه من بهعنوان یک نویسنده خودرو با شرکت اعداد و ارقام فورد بود که در شرف بازنشستگی بود. او به من گفت: «آماده باش، بنشین، سؤالات هوشمندانه بپرس، سپس ساکت شو، گوش کن و حقیقت را بنویس». نصیحت مفید. هنوز از آن استفاده می کنم.">
* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها
In the event you liked this short article and also you would want to receive guidance relating to آخرین اخبار خودروهای مونتاژی i implore you to visit our own web page.
getty ارزیابیهای دقیق فروش خودروهای برقی با باتری از نرمافزار تا معنایی، هذلگویی تا بدبینی، ثابت اما کندتر است. به عبارت دیگر، بستگی به این دارد که از چه کسی بپرسید و از چه منظری به آب و هوا برای تغییر پیشرانه نگاه می کنند.
اما به نظر می رسد که این کلمه، کندتر، یک مخرج مشترک است، حتی زمانی که با مخالف مستقیم آن استفاده شود.
پذیرش EV در حال رشد است اما با سرعت کمتر. الیزابت کریر، نایب رئیس بخش خودروهای الکتریکی در J.D. Power، در گزارشی که در 26 جولای منتشر شد، نوشت: در حالی که فروش خردهفروشی در بخش ممتاز 13 درصد کاهش یافته است - ناشی از کاهش 22 درصدی تسلا - بخش بازار انبوه 63 درصد افزایش یافته است. این در درجه اول به دلیل افزایش در دسترس بودن محصول است زیرا درصد خریداران اصلی که جایگزین های برقی مناسب دارند از 38 درصد در ژانویه به 56 درصد افزایش یافته است.
افت فروش در تسلا، رهبر بازار خودروهای برقی، همچنین توسط تحلیلگر برتر اعداد در سایت تحقیقات و فروش خودرو CarGurus.com به عنوان یک عامل کلیدی در این دیدگاه که فروش کندتر به نظر می رسد، حتی اگر اینطور نباشد، ذکر می کند.
کوین رابرتز، مدیر بینش و تجزیه و تحلیل صنعت در وب سایت بازاریابی خودرو CarGurus.com
CarGurus «اگر در بازار کاهشی وجود داشته باشد، این کاهش سرعت در تسلا است، شما شاهد کاهش سرعت در خردهفروشی نیستید. کوین رابرتز، مدیر بینش و تحلیل صنعت CarGurus، در مصاحبه ای گفت: هنوز در حال رشد است. اما این به دلیل این واقعیت است که بسیاری از OEM های خرده فروشی هنوز تعداد زیادی مدل جدید را وارد بازار می کنند. بنابراین، ما شاهد افزایش فروش خردهفروشیهای خودروهای برقی جدید هستیم، اما با نرخی پایینتر از آنچه تولیدکنندگان پیشبینی کرده بودند، افزایش مییابند.
در واقع، خودروسازانی مانند شرکت جنرال موتورز و شرکت فورد موتور که در مورد تغییر کامل از خودروهای موتور احتراق داخلی-ICE- به خودروهایی که با باتری کار میکنند بسیار خوشبین بودند، محصول و برنامههای تولید EV خود را متوقف کردند.
چی شد؟
مدیر بازرگانی شرکت مشاوره خرید و ادغام نمایندگیهای خودرو، دیو کانتین گروپ، میگوید که این ترکیبی از اشتیاق و انتظارات غیرواقعبینانه بود و به ورزشی اشاره کرد که در نسخه فعلی المپیک وجود ندارد.
آنها اساساً گفتند، خوب، می دانید چیست؟ ما بالای اسکی بودیم. ما دیگر این کار را نمی کنیم. برایان گوردون در مصاحبه ای گفت: ما مسیر خود را تغییر خواهیم داد. "این نشانه مدیریت واقعا قوی است که گاهی اوقات شما اشتباه می کنید، اما باید زیرک و انعطاف پذیر باشید و باید برای ایجاد تغییرات آماده باشید."
گروه Cantin، همراه با Kaiser Associates، روز دوشنبه گزارشی را منتشر کرد که هدف از آن خنثی کردن هر گونه صحبتی است که نشان میدهد پذیرش خودروهای الکتریکی در ایالات متحده بسیار کند است، "خودروهای الکتریکی خوب خواهند بود."
این سازمان بحث درباره ارقام ناامید کننده را به دلیل "انتظارات پوچ ایجاد شده توسط تولید کنندگان و تبلیغات در رسانه ها" عنوان کرد.
«آنچه میبینیم یک روند پذیرش کاملاً عادی برای چیزی است که جدید است. بنابراین این صنعتی است که اساساً به مدت 100 سال تغییراتی از همان نوع محصول داشته است." بنابراین آنچه که ما می بینیم بیشتر بازنشانی انتظارات در مقابل تغییر تقاضا است.
با این حال، اعداد چیزهای شگفت انگیزی هستند، زیرا می توانند داستان های مختلفی را بیان کنند، و اغلب چیزها را در زمینه های وسیع تری قرار می دهند.
به عنوان مثال، بر اساس گزارش بینش صنعت ژوئن Cars.com، تقاضا برای خودروهای الکتریکی از سال 2019 تا 930 درصد افزایش یافته است.
علاوه بر این، در این گزارش آمده است:
* عرضه خودروهای برقی جدید از سال 2019 825 درصد افزایش یافته است
* قیمت خودروهای الکتریکی جدید و کارکرده به ترتیب 56 و 47 درصد از سال 2019 افزایش یافته است.
* موجودی جدید خودروهای برقی از ژانویه تا ژوئن نسبت به سال گذشته بیش از 50 درصد افزایش یافته است.
* موجودی و تقاضای خودروهای مستعمل به ترتیب 493 و 31 درصد از سال 2019 افزایش یافته است.
اینها همه اعداد بزرگی در یک دوره پنج ساله هستند، اما فروش خودروهای برقی احتمالاً در نیم دهه آینده به کجا خواهد رسید؟
خوب، اگر رشدی وجود داشته باشد، احتمالاً از Baby Boomer یا حتی Gen Xers حاصل نخواهد شد.
ما اخیراً یک نظرسنجی انجام دادیم که نشان داد 44٪ از Gen Z و 42٪ از Millennials به فکر خرید یک خودروی الکتریکی برای وسیله نقلیه بعدی خود هستند. ربکا لیندلند، مدیر ارشد دادهها و بینشهای صنعت در Cars، گفت: اکنون، این در تضاد مستقیم با زمانی است که Gen X را میبینیم که 31 درصد است و فقط 17 درصد از بومرزها به فکر خرید یک خودروی الکتریکی برای خودروی بعدی خود هستند. شرکت مادر کام Cars Commerce در مصاحبه ای.
چیزی که باعث میشود خریداران بیشتر مشعلهای سوخت خود را به خاطر کالسکههای باتری رها نکنند، همان دو دلیلی است که اغلب در نظرسنجیهای مصرفکننده به آن اشاره میشود - اضطراب محدوده و قیمت.
اما از آنجایی که فروش خودروهای برقی جدید به لطف تخفیفها و مدلهای جدید افزایش مییابد، عرضه خودروهای برقی دست دوم مقرونبهصرفهتر در حال افزایش است که منجر به کاهش قیمتها میشود.
به گفته رابرتز CarGurus، که نشان می دهد نگرانی ها در مورد برد باتری در واقع به افزایش قیمت خودرو کمک می کند، در واقع، قیمت خودروهای برقی کارکرده نسبت به سال گذشته 11 درصد کاهش یافته است.
ما احتمالاً میتوانیم باتریهای کوچکتری را به بازار عرضه کنیم و خودروهای مقرونبهصرفهتری را سریعتر به بازار عرضه کنیم. اما از آنجایی که مصرف کنندگان به قدری روی برد متمرکز هستند که واقعاً به نوعی خودروسازان را مجبور به ساخت این باتری های بزرگتر می کند، که آنها را گران تر می کند یا سود آنها را کاهش می دهد.
اوه، یک چیز دیگر، لیندلند یادداشت می کند.
هم در ایالات متحده و هم در سطح جهانی باید روی زیرساخت ها کار کنیم. این شماره یک است.» خودروهای برقی در حال حاضر راهحلی بهتر یا راحتتر از خودروهای موتور احتراق داخلی برای مصرفکننده نیست و مردم مایل به استفاده از راحتی هستند. به همین دلیل است که همه گوشی خود را دوست دارند. خیلی راحت شما همه چیز را اینجا دارید و مطمئناً بهتر از تلفن ثابت است.»
با در نظر گرفتن تمام این موارد، هیبریدی ها در میان مصرف کنندگانی که می خواهند مصرف سوخت را کاهش دهند اما نمی خواهند جهش کاملی به سمت خودروهای برقی باتری دار داشته باشند، محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.
لیندلند گفت: «ما خودروهای هیبریدی را بهعنوان پلهای میبینیم، به ویژه در آینده که خودروهای گازسوز کنار گذاشته میشوند.
حذف تدریجی؟ به صورت کامل؟ شاید یک روز در حالی که پذیرش EV با سرعتی که لیندلند توصیف می کند با استفاده از این کلمه دوباره در حال رشد است - "این یک رشد آهسته و پیوسته است."
من را در توییتر دنبال کنید. اد گارستن به دنبال من از سال 1989 صنعت خودرو را پوشش میدهم، ابتدا بهعنوان رئیس دفتر سیانان دیترویت، سپس بهعنوان نویسنده ملی خودرو برای آسوشیتدپرس، جنرال موتورز نویسندهای را در اخبار دیترویت و گزارشگر ویدیویی در اخبار خودروسازی شکست داد. من همچنین تیم ارتباطات دیجیتال فیات کرایسلر را تأسیس کردم و در مفهوم "روزنامهنگاری شرکتی" پیشگام شدم که در آن شرکتها داستانهای خود را با استفاده از رسانههای اجتماعی، ویدئو و پخشهای اینترنتی بیان میکنند. ما از آن روشها استفاده کردیم تا به مردم آمریکا بفروشیم که چرا گروه LLC کرایسلر آن زمان ارزش نجات را داشت. اولین مصاحبه من بهعنوان یک نویسنده خودرو با شرکت اعداد و ارقام فورد بود که در شرف بازنشستگی بود. او به من گفت: «آماده باش، بنشین، سؤالات هوشمندانه بپرس، سپس ساکت شو، گوش کن و حقیقت را بنویس». نصیحت مفید. هنوز از آن استفاده می کنم.">
* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها
In the event you liked this short article and also you would want to receive guidance relating to آخرین اخبار خودروهای مونتاژی i implore you to visit our own web page.
- 이전글Truffes Noires : Technique de prospection commerciale pdf 24.10.07
- 다음글казатк специальности - казатк расшифровка 24.10.07
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.